Меню
Меню
Кошница
🍪 Ние използваме бисквитки!
"Бисквитките" се използват за правилното функциониране на този сайт и за подобряването на практическата му работа, за персонализиране на съдържанието и рекламите, активиране на функциите на социалните медии и анализиране на трафика. Като продължавате да използвате нашия уеб сайт, приемате използването на "бисквитки". Научете повече.

Гаранция и гаранционни условия

Срокът за връщане е 14 /четиринадесет/ дни, считано от датата на получаване на стоката.

Задължително условие е закупените продукти да бъдат в изряден търговски вид, без да бъде нарушена оригиналната им опаковка, без дефекти и без следи от употреба.

Продукти, които не отговарят на горепосочените условия, няма да бъдат приемани за връщане. За да подадете молба за връщане е нужно да се свържете с наш консултант на телефон : +359 877 97 44 49 или [email protected]

В обратно изпратената пратка трябва да приложите:

* Продукта;

* Формуляр за връщане;

* Гаранционна карта + касова бележка;

Транспортните разходи са за сметка на Клиента и не се възстановяват. Пратките трябва да бъдат върнати с опция „ Преглед и тест“. Пратки с наложен платеж и без опция „Преглед и тест“ не се приемат!

След получаване на върнатата стока и прегледа ѝ, стойността без транспортните разходи се възстановяват на Клиента само по банков път.

1) В случай, че вината по объркания продукт е наша ние се задължаваме да:

* Да изпратим към Вас коректния продукт;

* Да поемем куриерските услуги и в двете посоки;

2) В случай, че сте объркали продукта, който сте поръчали, то ние предлагаме замяна с коректния.

За да уважим правото Ви на замяна следва:

* Да ни информирате на +359 877 97 44 49 или [email protected]

* Да върнете продукта за Ваша сметка с опция „ Преглед и тест“ , като коректния продукт също ще бъде изпратен за сметка на Потребителя.

*Продукта да бъде в същия търговски вид, в който е получен.

Важно: Продукти, които не отговарят на горепосочените условия няма да бъдат подменяни! Във всички други случаи куриерските услуги са за сметка на потребителя!

Плащането на продуктите се извършва в брой при получаване на пратката (наложен платеж) или онлайн с карта, при създаване на поръчката.

В деня на/за доставка ще получите SMS с потвърждение, който съдържа номер на пратката, както и име и телефонен номер на куриера.

Доставка до офис: 4.99 лв;

Доставка до адрес: 6.99 лв;

При поръчки над 100.00 лв - БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА до офис на ЕКОНТ/СПИДИ.

С услугата „Преглед и тест“ можете да отворите пратката и да тествате продукта, преди да заплатите наложения платеж.

Ако пратката Ви съдържа повече от един продукт, но след „Преглед и тест“ искате да откажете само един от тях, това ще Ви задължи да откажете цялата пратка (всички продукти от тази пратка).


Транспортните разходи при отказване на пратка чрез опция „Преглед и тест“ се покриват от получателя.


Можете да откажете необработена поръчка като се свържете с отдел „Обслужване на клиенти“ на телефон : +359 877 97 44 49

Можете да направите своята поръчка на телефон : +359 877 97 44 49, на който ще отговори наш консултант.

Той ще Ви помогне да реализирате поръчката си.



След реализиране на поръчка от Ваша страна, наш консултант ще се свърже с Вас, за да бъде уточнен избраният продукт, а също така и адресът за доставка.
Поръчки, при които не сме успели да се свържем с клиента, НЯМА да бъдат изпратени. Всяка поръчка, постъпила от Понеделник до Петък до 17:00ч. /включително/ се обработва и изпраща в същия работен ден. Постъпилите след този час, Събота и Неделя и/или официалните празници, ще бъдат подготвени и изпратени през първия работен ден!




При стандартна поръчка, веднага след като е обработена и подготвена за изпращане, статуса ѝ бива променен на "Приключена" и Вие получавате имейл, който съдържа номер на товарителницата. С него можете да проследите пратката в реално време.

При бърза поръчка, в която не сте въвели имейл за контакт, не получавате известие с номер за проследяване за пратката си.

Можете да промените/анулирате необработена поръчка като се свържете с отдел „Обслужване на клиенти“ на телефон :+359 877 97 44 49


ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ


По силата на ЗЗНП потребителят има право в срок от 14 календарни дни (считани от датата на финализиране на поръчката)  да се откаже от желанието си за покупка, стига продуктът да не е бил експлоатиран и да е в същия търговски вид като този, в който го е получил. Като куриерските услуги по връщането са за сметка на ПОТРЕБИТЕЛЯ.
Търговската гаранция е в сила 30 (тридесет) дни от датата на закупуване на стоката и е валидна само на територията на Република България. Независимо от търговската гаранция, продавачът отговаря в случай на несъответствие между потребителската стока и договора за покупко-продажба, съгласно гаранцията по чл.112-115 от ЗЗП.


Права на потребителя


  1. Потребителят може да упражни правото си за отказ от покупка в срок до 14 календарни дни. Като куриерските услуги по връщането са за сметка на ПОТРЕБИТЕЛЯ.
  2. Потребителят има право да се въздържи от покупка, ако не е съгласен с някое от изложените условия за ползване, покупка и/или връщане, замяна, отказ от покупа на сайта.
  3. По време на престоя на продукта в сервиза, Търговецът не е длъжен да осигурява оборотно друго изделие.
  4. Фирма “Басеус България” ЕООД не носи отговорност за пропуснати ползи в следствие престоя на продукта в сервиза за ремонт.
  5. След приключване на ремонта клиентът се уведомява чрез e-mail или телефонно обаждане.
  6. Сервизът не носи отговорност и не съхранява продукти, непотърсени в срок от 30 дни след уведомлението.


Клиентът може да загуби правата си на гаранционно обслужване в следните случаи:


  1. При опит за ремонт от неоторизирнани лица.
  2. Наранен, изтрит или скъсан сериен номер или гаранционна лепенка(стикер).
  3. Когато не са спазени изискванията за транспорт, съхранение, инсталация и експлоатация на продукта.
  4. Изхабяване, закъсване, износване в следствие от ненормалната употреба на продукта.
  5. Увреден общ външен вид, счупена или наранена пластмаса (силикон), механични повреди.
  6. При експлоатация в неподходяща среда (силна замърсеност, голяма влажност, лошо охлаждане).
  7. Гаранционно обслужване може да бъде отказано, когато потребителят не спазва условията за експлоатация, посочени в упътването на продукта, в следствие на което е възникнало дефект, повреда и/или несъответствието.
  8. Повреди вследствие на природни бедствия, механични и токови удари, вибрации, изпускане, заливане с течности, пряка слънчева светлина и други, които не биха се проявили при нормална работа на продукта.
  9. Неизправност или големи колебания в електрическата или комуникационната мрежа.
  10. При използване на неподходящи или нестандартни източници на напрежение.
  11. Проникнали насекоми в изделието..
  12. Гаранционното обслужване не покрива дефекти, проблеми и/или несъответствия причинени от неправилна употреба или монтаж (претоварване, механични повреди, сътресения, удар, въздействие на температура, влага, течност, прах, храна, напитки, предмети, растения, животни, насекоми, токсични вещества или други фактори извън допустимите граници), използването на продукта по начин, различен от описания в указанието за експлоатация/употреба и/или упътването на продукта.
  13. При неспазване на инструкциите за употреба.


Решаването на рекламацията става по преценка на фирма “Басеус България” ЕООД по един от следните начини:


  • Подмяна на закупения продукт с нов, като гаранционният срок е в сила от деня на закупуване;
  • Отремонтиране;
  • Възстановяване на цената, валидна от датата на закупуване;


Фирма "Басеус България" ЕООД се задължава в срок от 30 календарни да се произнесе по предявената рекламация. Като клиентът е длъжен да информира в писмен вид на e-mail: [email protected] или чрез телефонно обаждане на: 0877 97 44 49 за рекламацията, която смята да предяви. Пратката трябва да бъде придружена с попълнен коректно формуляр за връщане.

Запознайте се с начина на връщане, замяна и/или рекламация.

При възникване на спор, свързан с покупка онлайн можете да се обърнете към съответните органи за алтернативно решаване на спорове.



Viber Бутон 0877974449