ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ
По силата на ЗЗНП потребителят има право в срок от 14 календарни дни (считани от датата на финализиране на поръчката) да се откаже от желанието си за покупка, стига продуктът да не е бил експлоатиран и да е в същия търговски вид като този, в който го е получил. Като куриерските услуги по връщането са за сметка на ПОТРЕБИТЕЛЯ.
Търговската гаранция е в сила 30 (тридесет) дни от датата на закупуване на стоката и е валидна само на територията на Република България. Независимо от търговската гаранция, продавачът отговаря в случай на несъответствие между потребителската стока и договора за покупко-продажба, съгласно гаранцията по чл.112-115 от ЗЗП.
Права на потребителя
- Потребителят може да упражни правото си за отказ от покупка в срок до 14 календарни дни. Като куриерските услуги по връщането са за сметка на ПОТРЕБИТЕЛЯ.
- Потребителят има право да се въздържи от покупка, ако не е съгласен с някое от изложените условия за ползване, покупка и/или връщане, замяна, отказ от покупа на сайта.
- По време на престоя на продукта в сервиза, Търговецът не е длъжен да осигурява оборотно друго изделие.
- Фирма “Басеус България” ЕООД не носи отговорност за пропуснати ползи в следствие престоя на продукта в сервиза за ремонт.
- След приключване на ремонта клиентът се уведомява чрез e-mail или телефонно обаждане.
- Сервизът не носи отговорност и не съхранява продукти, непотърсени в срок от 30 дни след уведомлението.
Клиентът може да загуби правата си на гаранционно обслужване в следните случаи:
- При опит за ремонт от неоторизирнани лица.
- Наранен, изтрит или скъсан сериен номер или гаранционна лепенка(стикер).
- Когато не са спазени изискванията за транспорт, съхранение, инсталация и експлоатация на продукта.
- Изхабяване, закъсване, износване в следствие от ненормалната употреба на продукта.
- Увреден общ външен вид, счупена или наранена пластмаса (силикон), механични повреди.
- При експлоатация в неподходяща среда (силна замърсеност, голяма влажност, лошо охлаждане).
- Гаранционно обслужване може да бъде отказано, когато потребителят не спазва условията за експлоатация, посочени в упътването на продукта, в следствие на което е възникнало дефект, повреда и/или несъответствието.
- Повреди вследствие на природни бедствия, механични и токови удари, вибрации, изпускане, заливане с течности, пряка слънчева светлина и други, които не биха се проявили при нормална работа на продукта.
- Неизправност или големи колебания в електрическата или комуникационната мрежа.
- При използване на неподходящи или нестандартни източници на напрежение.
- Проникнали насекоми в изделието..
- Гаранционното обслужване не покрива дефекти, проблеми и/или несъответствия причинени от неправилна употреба или монтаж (претоварване, механични повреди, сътресения, удар, въздействие на температура, влага, течност, прах, храна, напитки, предмети, растения, животни, насекоми, токсични вещества или други фактори извън допустимите граници), използването на продукта по начин, различен от описания в указанието за експлоатация/употреба и/или упътването на продукта.
- При неспазване на инструкциите за употреба.
Решаването на рекламацията става по преценка на фирма “Басеус България” ЕООД по един от следните начини:
- Подмяна на закупения продукт с нов, като гаранционният срок е в сила от деня на закупуване;
- Отремонтиране;
- Възстановяване на цената, валидна от датата на закупуване;
Фирма "Басеус България" ЕООД се задължава в срок от 30 календарни да се произнесе по предявената рекламация. Като клиентът е длъжен да информира в писмен вид на e-mail: [email protected] или чрез телефонно обаждане на: 0877 97 44 49 за рекламацията, която смята да предяви. Пратката трябва да бъде придружена с попълнен коректно формуляр за връщане.
Запознайте се с начина на връщане, замяна и/или рекламация.
При възникване на спор, свързан с покупка онлайн можете да се обърнете към съответните органи за алтернативно решаване на спорове.