Срокът за връщане е 14 /четиринадесет/ дни, считано от датата на получаване на стоката.
Задължително условие е закупените продукти да бъдат в изряден търговски вид, без да бъде нарушена оригиналната им опаковка, без дефекти и без следи от употреба.
Продукти, които не отговарят на горепосочените условия, няма да бъдат приемани за връщане. За да подадете молба за връщане е нужно да се свържете с наш консултант на телефон : +359 877 97 44 49 или [email protected]
В обратно изпратената пратка трябва да приложите:
* Продукта;
* Формуляр за връщане;
* Гаранционна карта + касова бележка;
Транспортните разходи са за сметка на Клиента и не се възстановяват. Пратките трябва да бъдат върнати с опция „ Преглед и тест“. Пратки с наложен платеж и без опция „Преглед и тест“ не се приемат!
След получаване на върнатата стока и прегледа ѝ, стойността без транспортните разходи се възстановяват на Клиента само по банков път.
1) В случай, че вината по объркания продукт е наша ние се задължаваме да:
* Да изпратим към Вас коректния продукт;
* Да поемем куриерските услуги и в двете посоки;
2) В случай, че сте объркали продукта, който сте поръчали, то ние предлагаме замяна с коректния.
За да уважим правото Ви на замяна следва:
* Да ни информирате на +359 877 97 44 49 или [email protected]
* Да върнете продукта за Ваша сметка с опция „ Преглед и тест“ , като коректния продукт също ще бъде изпратен за сметка на Потребителя.
*Продукта да бъде в същия търговски вид, в който е получен.
Важно: Продукти, които не отговарят на горепосочените условия няма да бъдат подменяни! Във всички други случаи куриерските услуги са за сметка на потребителя!
Плащането на продуктите се извършва в брой при получаване на пратката (наложен платеж) или онлайн с карта, при създаване на поръчката.
В деня на/за доставка ще получите SMS с потвърждение, който съдържа номер на пратката, както и име и телефонен номер на куриера.
Доставка до офис: 4.99 лв;
Доставка до адрес: 6.99 лв;
При поръчки над 100.00 лв - БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА до офис на ЕКОНТ/СПИДИ.
Ако пратката Ви съдържа повече от един продукт, но след „Преглед и тест“ искате да откажете само един от тях, това ще Ви задължи да откажете цялата пратка (всички продукти от тази пратка).
Транспортните разходи при отказване на пратка чрез опция „Преглед и тест“ се покриват от получателя.
Можете да откажете необработена поръчка като се свържете с отдел „Обслужване на клиенти“ на телефон : +359 877 97 44 49
Можете да направите своята поръчка на телефон : +359 877 97 44 49, на който ще отговори наш консултант.
Той ще Ви помогне да реализирате поръчката си.
Поръчки, при които не сме успели да се свържем с клиента, НЯМА да бъдат изпратени. Всяка поръчка, постъпила от Понеделник до Петък до 17:00ч. /включително/ се обработва и изпраща в същия работен ден. Постъпилите след този час, Събота и Неделя и/или официалните празници, ще бъдат подготвени и изпратени през първия работен ден!
При стандартна поръчка, веднага след като е обработена и подготвена за изпращане, статуса ѝ бива променен на "Приключена" и Вие получавате имейл, който съдържа номер на товарителницата. С него можете да проследите пратката в реално време.
При бърза поръчка, в която не сте въвели имейл за контакт, не получавате известие с номер за проследяване за пратката си.
Можете да промените/анулирате необработена поръчка като се свържете с отдел „Обслужване на клиенти“ на телефон :+359 877 97 44 49